loading...
joojoo99
joojoo99 بازدید : 202 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)

سایت عکس و اس امس  ساسا1

طنز پـَــ نـَـه پـَــ

ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادمدم جاده یکی ۲ لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یهپمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟ پـَـَـ نــهپـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم.

********ساسا1********

بعد از چهار ساعت از کنکور تو هوا ۴۰ درجه اومدم خونه خواهرم میگه خسته ای؟ اگه نیستی منو ببر یه جایی میخوام خرید کنم
پـَـَـ نــه پـَـَــ خسته نیستم تو جلسه کنکور لحاف دشک انداخته بودم داشتم قلیون میکشیدم

********ساسا1********

یارو تو مترو داره چراغ قوه میفروشه، صداشکردم اومده میگه چراغ قوه میخوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه لقمهمیرزاقاسمی آوردم واسه ناهارم تنهایی نمی چسبید گفتن بیای باهم بخوریم

********ساسا1********

به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاشکیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسیننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم

********ساسا1********

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه

********ساسا1********

تا کمر رفتم تو موتور ماشینم که ببینم چه مرگشه ، رفیقم اومده میگه
داری تعمیرش میکنی ؟
پــــ نه پـــــ دارم با گِیج روغن درد و دل میکنم

********ساسا1********

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم

********ساسا1********

کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلیپول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغامداده: آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم نور چشام

********ساسا1********

مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبهبالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده می گه : اِ مرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم:پـَـَـ نــه پـَـَــــ کمر درد داشته دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کفقفس

********ساسا1********

کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم بابام میگه میری بنزین بزنی؟؟؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ میرم آب هویچ بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه

********ساسا1********

به مامانم میگم قوری کجاست ؟ میگه میخوای چای بخوری ؟!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!!!!! ـ

********ساسا1********

داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت
همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم

********ساسا1********

میگه امتحانِ چی داری؟؟؟ میگم وصایا,,, میپرسه وصایای امام؟؟؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ وصایای الیزابت تیلور

********ساسا1********

تو این گرما که سگ تب میکنه رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید یارو میگه خنک باشه؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه

********ساسا1********

ساعت ۵-۴ صبح زنگ زده..گوشی رو برداشتم بهزور دارم جواب میدم..میگه خواب بودی؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم سرگلدسته ی مسجد محلمون اذان میگفتم صدام گرفته

********ساسا1********

زنگ خونه دوستمو زدم میگم حمید هست؟ پدرش میپرسه حمید خودمون؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ حمید تبلیغات رب تبرک رو میگم!

********ساسا1********

یک ساعت تو تاکسی دارم عرق میریزم و خودموباد میزنم .راننده تاکسیه میگه گرمه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ هوا خوبه دارمواسه رقص کردی یار جمع میکنم

********ساسا1********

تو خیابون از یه دختره خوشم اومد بعد ازکلی دردسر تونستم راضیش کنم بهم گفت حالا واقعا از من خوشت اومده ؟؟؟پـَـَـ نــه پـَـَــــ شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید !!!!!

********ساسا1********

سر جلسه کنکور گزارشگر اومده بالا سر بچه میگه اومدی کنکور بدی؟ ن پ اومدم ببینم چه خبره اینجا شولوغه!!!!

********ساسا1****************ساسا1********

دیشب رفتیم استخر
طرف میپرسه: میخواین شنا کنین؟؟
پ نه پ می خوایم از امکانات رفاهیتون بازدید کنیم

********ساسا1********

طرف ماشینشو میبره پمپ بنزین مسئولش میگه بنزین می خاین پ نه پ اومدیم آب هویج بریزیم توش چراغ جلوش قوی شه

********ساسا1********

به راننده تاکسیه میگم مرسی نگه دارید می گه پیاده مس شی؟؟پ نه پ می خوام ببینم لنت و ترمزت سالمه؟

********ساسا1********

به بابام میگم موجودی حسابت چقدره؟
میگه: پول میخوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــ
می خوام ببینم چقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم

********ساسا1********

سر جلسه امتحان به جلوییم می گم برسونیا … می گه چی؟ تقلّب؟؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ تنفس دهان به دهان

********ساسا1********

مامور برق اومده همسایمون میگه میخای کنتور رو چک کنی؟ پ ن پ یارانه اضافی دادی اومده دستی تقدیم کنه

********ساسا1********

زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن… میگه خاک تو سرم ارشاد؟ میگم پـــــــ نــــ پـــــ مرکز نخبگان ایران

********ساسا1********

منبع - www.joojoo99.rozblog.com - / ساسا1

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 530
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 544
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,195
  • بازدید ماه : 11,407
  • بازدید سال : 120,163
  • بازدید کلی : 1,001,346
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X