loading...
joojoo99
joojoo99 بازدید : 209 یکشنبه 10 مهر 1390 نظرات (0)



منبع / www.azarpix.com
www.joojoo99.rozblog.com



اس ام اس های با موضوع خداوند مهر۹۰…

.

.

به نام خالقی که تنهاست ولی تنهایی را برای مخلوقاتش نمی پسندد . . .

.

.

.

خداوندا

تقدیر عزیزانم را زیبا بنویس تا من جز لبخند آنها چیزی نبینم . . .

.

.

.

هرگز فراموش نکن که هر چه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستی . . .

.

.

.

من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد

خدا گفت : نه تو خودت باید رشد کنی ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی . . .

.

.

.

ادعای عشق به خدا ،از کسی که سجاده دلتنگ حضور اوست ، پذیرفتنی نیست

نماز نجوای عاشقانه با محبوب است . . .

.

.

.

خدایمرا دوست دارم چون وفادارترین است

و شاید به رسم همین وفاداریست که دوستانم را به او میسپارم . . .

.

.

.

خداوندا! نان از تو می خوریم و فرمان از شیطان می بریم.

ما را ببخش . . .

.

.

.

زیباترین ستایش نثار کسی که کاستی هایم را می داند

و باز هم دوستم دارد . . .

.

.

.

اگر تنهاترین تنها شوم…..باز هم خدا هست

.

.

.

برکت پروردگار مثل بارونه ، اگر خیس نمی شم ، جایم را عوض می کنم . . .

.

.

.

خدایا ، کمک کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم ، کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم . . .

.

.

.

امروز از دیروز به مرگ نزدیک تریم به خدا چطور . . . ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 530
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 322
  • بازدید امروز : 596
  • باردید دیروز : 1,478
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 596
  • بازدید ماه : 28,046
  • بازدید سال : 136,802
  • بازدید کلی : 1,017,985
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X